Lukion arviointi hakee uusia polkuja

MaFyKe-opettaja Pekka Peura Martinkylän lukiosta Vantaalta kannusti omalla esimerkillään lukion opettajia arviointikulttuurin muutokseen. Hän suosii opetuksessaan yksilöllisiä oppimispolkuja ja käyttää arvionnissaan sekä ohjattua itsearviointia että arviointikeskustelua. Perinteinen kurssikoe on saanut väistyä niiden tieltä.

DSC_6191 DSC_6192

Mainokset

Tietoja JariS
Toimin tieto- ja viestintätekniikan opetuskäytön suunnittelijana ja tukihenkilönä Turun yliopistoon kuuluvassa Turun normaalikoulussa. Tehtävänimikkeeni on sovellussuunnittelija.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s